nazanin

آموزش برنامه نویسی

nazanin

آموزش برنامه نویسی

یک برنامه رایانه ای ساده قادر به جابجایی چیزهایی است که می خواهید. چیزی که روی دکمه های فشار دادن کار می کند می تواند برنامه ای برای انجام این کار بر روی شیر روی تلفن هوشمند خود یا وقتی دو برابر کنید. بله ، می توانید وسایل برقی خود را با استفاده از تلفن های هوشمند خود روشن یا خاموش کنید.

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تولید کانکس

مراحل تولید کانکس به طور کلی شامل مراحل زیر است:
1. طراحی: مرحله اول تولید کانکس ، طراحی است. در این مرحله، نیازمندی‌ها و مشخصات فنی کانکس تعیین می‌شوند. این مشخصات شامل ابعاد کانکس، تعداد و نوع درب‌ها، پنجره‌ها، سیستم‌های برقی و سایر ویژگی‌های مورد نیاز است. همچنین طرح ساخت کانکس بر اساس استانداردهای مربوطه مانند استانداردهای ISO (سازمان بین‌المللی استانداردها) انجام می‌شود.
2. مواد اولیه: مرحله دوم تولید کانکس، تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت کانکس است. معمولاً از ورق‌های فولادی با ضخامت مناسب برای بدنه کانکس استفاده می‌شود. همچنین ممکن است از مواد دیگر مانند پلاستیک، چوب و نئوپان برای بخش‌های داخلی کانکس استفاده شود.
3. برش و خم‌کاری: مرحله سوم تولید کانکس، برش و خم کاری است. ورق‌های فولادی برای ساخت بدنه کانکس برش و خم می‌شوند. این عملیات با استفاده از ماشین‌آلات برش و خم‌کاری انجام می‌شود.
4. جوشکاری: مرحله چهارم ساخت کانکس ، جوشکاری است . بعد از برش و خم‌کاری، قطعات کانکس با هم جوش می‌خورند. این جوشکاری‌ها معمولاً با استفاده از روش جوشکاری MIG/MAG انجام می‌شوند. این عملیات برای ایجاد اتصالات قوی و مقاوم بین قطعات استفاده می‌شود.
5. نصب پنجره‌ها و درب‌ها: مرحله پنجم ساخت کانکس، نصب پنجره‌ها و درب‌ها است. پس از جوشکاری قطعات بدنه کانکس، پنجره‌ها و درب‌ها در موقعیت مناسبی نصب می‌شوند. این عملیات شامل برش و خم کردن قسمت‌های مورد نیاز برای نصب پنجره‌ها و درب‌ها است.
6. رنگ‌آمیزی: مرحله آخر ساخت کانکس ، رنگ آمیزی است . پس از نصب پنجره‌ها و درب‌ها، کانکس آماده رنگ‌آمیزی می‌شود. رنگ آمیزی برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی کانکس انجام می شود و علاوه بر حفاظت از سطح کانکس، جنبه زیبایی نیز دارد.

شرکت یاس کانکس به عنوان تولیدکننده کانکس در تهران، در زمینه خرید کانکس دست دوم و تولید و فروش کانکس فعالیت می کند.

  • maral mogheghi