nazanin

آموزش برنامه نویسی

nazanin

آموزش برنامه نویسی

یک برنامه رایانه ای ساده قادر به جابجایی چیزهایی است که می خواهید. چیزی که روی دکمه های فشار دادن کار می کند می تواند برنامه ای برای انجام این کار بر روی شیر روی تلفن هوشمند خود یا وقتی دو برابر کنید. بله ، می توانید وسایل برقی خود را با استفاده از تلفن های هوشمند خود روشن یا خاموش کنید.

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاربرد فتوشاپ

چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟

امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می‌شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید.

کار کردن با phtoshop به دلیل داشتن ابزار گوناگون فرصت آزمون و خطا را در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث افزایش خلاقیت شما می‌گردد. بنابراین اگر شغل و مهارت شما مرتبط با طراحی است، حتما فتوشاپ را فرا بگیرید و با تمرین مستمر سعی کنید حرفه ای شوید.

کاربرد های فتوشاپ چیست؟

اگر نگاهی به اطراف خودمان بیندازیم، به احتمال زیاد یکی از محصولات طراحی شده توسط نرم افزار فتوشاپ را خواهیم دید. عکس‌های خاطره انگیز، کارت ویزیت، پوستر های تبلیغاتی، بنرها، سربرگ ها، طراحی رابط کاربری سایت‌ها و اپلیکیشن ها یا UI Design، تصاویر شبکه‌های مجازی، جلد نشریات و خیلی چیزهای دیگر که حتی به چگونگی مراحل تولید آن فکر نکردیم، توسط این نرم افزار قدرتمند ساخته شده اند. در ادامه چند مورد از مهمترین کاربردهای فتوشاپ شرح می‌دهیم.

کاربرد فتوشاپ در گرافیک

گرافیک یا به طور کامل تر، طراحی گرافیک یکی از شاخه های هنرهای تجسمی است.در این حرفه هنرمند به وسیله ی نقاشی، عکاسی یا روش های دیگر چاپ، تصاویری را خلق کرده و به روی سطوح مختلف اثر هنری اش را به نمایش میگذارد.

یکی از مهمترین کاربردهای فتوشاپ در طراحی گرافیک دیجیتال می‌باشد که به وسیله ی آن هنرمند می‌تواند تصاویری خلاقانه را با ابزارهای بی شمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کند و در زمینه‌های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و.. به نمایش گذارد. هرمندان گرافیک می‌توانند با استفاده از این نرم افزار نقاشی های دیجیتال را نیز به تصویر بکشند

کاربرد فتوشاپ در معماری

شاید به نظر عجیب باشد ولی فتوشاپ در معماری نیز کاربرد دارد! از جمله کاربرد فتوشاپ در معماری می‌توان به استفاده از آن در شیت بندی و پست پروداکشن اشاره کرد. معماران در طول تحصیل خود و یا در بازار کار، پروژه نهایی خود را باید به بهترین شکل ارائه دهند که فتوشاپ به راحتی این امکان را در اختیارشان قرار می‌دهد.

در پست پروداکشن به وسیله ی فتوشاپ، آن‌ها می‌توانند رندرهای نهایی خود را اصلاح کنند، پس زمینه ی دلخواه خود را طراحی کنند، مصالح مورد نظر را به سطوح اضافه کنند و حتی نور تصاویر را تغییر دهند.

کاربرد فتوشاپ در عکاسی

عکاسی هنر گسترده ای است که در زمینه های مختلف مانند پرتره، طبیعت و …کاربرد دارد. اما چیزی که به زیبا شدن هر چه بیشتر تصاویر ثبت شده ی عکاسان کمک میکند، آموزش فتوشاپ رشت است. فتوشاپ در عکاسی پرتره کمک قابل توجهی به زیبایی تصویر می‌کند و ابزار های بینظیری در زمینه روتوش عکس و رفع ایرادات صورت سوژه دارد. فتوشاپ به عکاسان کمک می‌کند که کیفیت تصاویر را بالا ببرند و حتی عکس های قدیمی را ترمیم و بازسازی کنند.

همچنین به کمک این نرم افزار جذاب می‌توان پس زمینه تصویر، نور و کنتراست تصاویر ثبت شده را تغییر داد و بسیاری از فیلترها و تکنیک های عکاسی را بر روی تصاویر پیاده سازی کرد.

کاربرد فتوشاپ در طراحی رابط کاربری

طراحی رابط کاربری وب سایت یکی از بخش های مهم و اساسی مراحل طراحی سایت می‌باشد که فتوشاپ در این زمینه نیز به کمک طراحان آمده است. فتوشاپ با ابزار های پیشرفته خود در طراحی رابط کاربری Ui به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند بخش های مختلف وب‌سایت خود را به شیوه ای زیبا، حرفه ای و کاربر پسند خلق کنند.

کاربرد فتوشاپ در طراحی تبلیغات

امروزه تبلیغات جایگاه بسیار مهمی در کسب و کارها دارد و هر صاحب کسب و کاری برای پیشرفت در کار خود مسلما حداقل یکبار به تبلیغات نیازمند شده است. طراحان به کمک فتوشاپ می‌توانند به راحتی پوسترها و بنر های تبلیغاتی را مطابق سلیقه ی مخاطب و در انواع سایز ها طراحی و عرضه کنند. فتوشاپ ابزاری بسیار مهم در صنعت برندینگ محسوب می‌شود و از آن در زمینه طراحی هویت بصری برند، کارت ویزیت و… استفاده می‌شود

  • maral mogheghi
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت، طراحی وب یا همان web design منظورمان برنامه نویسی بخش فرانت اند و طراحی تمام بخش‌های ظاهری یک وب‌سایت است. حال می‌توانید با دانش برنامه نویسی خود فرانت اند یک سایت را طراحی کنید و یا با استفاده از ابزارهایی همچون وردپرس اینکار را انجام دهید. در هرحال موقعیت‌های شغلی متفاوتی انتظار شما را می‌کشند!

۱- همه خلاقیت می‌خواهند!

خلاقیت مهم‌ترین ویژگی یک طراح سایت است. کار طراحی سایت به شما اجازه می‌دهد از خلاقیت خود استفاده کنید، استایل و سبکتان را در طراحی‌هایتان به نمایش بگذارید و از نتیجه لذت ببرید.

بهتر است بگویم دلیل استخدام شما این است که آن شرکت یا کسب و کار به خلاقیت و مهارتتان نیاز دارد. درواقع شما استخدام می‌شوید تا خلاقیت را به کسب و کار دیگران ببخشید.

کسب و کارها بدون خلاقیت دوام نمی‌آورند؛ آن‌هم خلاقیت در طراحی سایت! در نتیجه کاملا طبیعی‌ست که شغل طراحی سایت اهمیت پیدا کند. کسب و کارها به شما و توانایی‌هایتان نیاز دارند.

۲- امنیت سایت از اوجب واجبات است.

امنیت در فضای اینترنت بسیار مهم است به طوری که هیچ یک از کسب و کارها و سازمان‌ها دوست ندارند اطلاعات با ارزش آنها مورد سوء قصد قرار بگیرد.

امنیت، اعتماد افراد را جذب می‌کند و اگر شما به صورت تخصصی مهارت‌های طراحی سایت را یاد بگیرید، برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با ارزش خواهید شد چرا که به شما نیاز دارند.

از آن جا که شرکت‌ها و سازمان‌ها دانش طراحی سایت حرفه‌ای ندارند، اقدام به جذب طراح سایت می‌کنند تا تمام اصول امنیت را در سایت پیاده سازی کند.

درنتیجه امنیت یکی از مهم‌ترین دلایل برای انتخاب و استخدام یک طراح سایت است. شما نیز می‌توانید با یادگیری مهارت‌های مربوط به امنیت، به راحتی استخدام شوید و یا کار مورد علاقه خود را به‌دست بیاوید.

۳- برندسازی؛ مهم‌ترین هدف یک کسب و کار

برندسازی برای رشد کسب و کارها یک نیاز است و کسب کارها برای برندسازی از هر راهی استفاده می‌کنند. البته هر راهی که به بیشتر دیده شدن و کسب اعتماد کمک کند. 

با توجه به آماری که گوگل اخیرا منتشر کرده است، در هر ثانیه ۵ هزار جستجو در گوگل انجام می‌شود. این آمار اهمیت وب سایت‌ها در برندسازی را به شما نشان می‌دهد! کسب و کارها با طراحی یک وب سایت خوب و قوی، می‌توانند روزانه هزاران بازدید کننده را جذب کنند و همین موضوع در برندسازی آنها بسیار موثر خواهد بود.

درنتیجه شرکت‌ها برای طراحی سایت اصولی، نیاز دارند تا یک فرد متخصص را استخدام کنند و شما می‌توانید آن فرد مورد نظر باشید، کافید بخواهید و تلاش کنید.

۴- کاربردهای تخصصی در زندگی

زندگی همه ما انسان‌ها به تکنولوژی بستگی دارد به طوری که اگر وب‌سایت‌ها نباشند، زندگی‌مان مختل می‌شود و نمی‌توانیم از خدمات سازمان‌ها آن هم از راه دور استفاده کنیم.

فرض کنید سایتی برای پرداخت قبض وجود نداشت! یا برای خرید یک شارژ مجبور می‌شدیم به ATM مراجعه کنیم! وحشتناک می‌شد.

تکنولوژی به انسان‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند ولی در عوض یک جای خالی برای متخصصان به وجود می‌آورد. به نوعی شغل جدید ایجاد می‌کند.

بسیاری از کسب و کارها سعی می‌کنند تا مشکلات افراد را در وب‌سایت‌ها برطرف کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نباشد. برای این کار نیازمند یک متخصص طراحی سایت است تا یک سایت کاربردی را برای رفع نیاز افراد جامعه طراحی کند.پ

۵- بازاریابی آنلاین

بسیاری از سازمان‌ها و کسب کارها هر ساله قسمتی از درآمد خود را صرف بازاریابی می‌کنند تا مشتریان جدید را جذب کنند.

راه‌های مختلفی برای جذب مشتریان مختلف وجود دارد، اما طی چند سال گذشته، سازمان‌های بزرگ در استراتژی‌های بازاریابی خود، بازاریابی آنلاین و دیجیتال را نیز اضافه کرده‌اند.

وب‌سایت‌ها توضیح محتوا را بسیار آسان می‌کنند به طوری که بسیاری از سازمان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر افراد را به سایتشان هدایت می‌کنند.

با توجه به این مسئله یک بازار کار بسیار خوب برای طراحی سایت در حال شکل گرفتن است، چرا که همه افراد از اهمیت وجود سایت‌ها با خبر هستند و سعی می‌کنند با جذب افراد متخصص در زمینه طراحی سایت، پیشرفت‌های بزرگی را به ثبت برسانند. پس این مورد نیز یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت طراحی سایت برشمرده می‌شود.

۶- کیفیت ارائه خدمات

سیستم‌های مدیریت محتوا وظیفه دارند تا محتوا‌های مختلفی را برای کاربران به نمایش بگذارند اما همه آن‌ها کیفیت لازم را ندارند و طبق استانداردهای جهانی نیستند.

آموزش طراحی سایت رشت به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتواها و خدمات را به بهترین شکل ممکن برای کاربران ارائه کنید. اما ارائه خدمات با کیفیت، نیازمند یک متخصص است.

کسب و کارهایی که به دنبال ارائه خدمات هستند، به زودی متوجه می‌شوند که کیفیت ارائه خیلی خیلی مهم است و تبعا به دنبال یک متخصص طراحی سایت خواهند بود، شما می‌توانید آن متخصص باشید

  • maral mogheghi
  • ۰
  • ۰

اگر به فکر یادگیری پایتون هستید اما مطمئن نیستید که چرا باید چنین کاری را انجام دهید ، در اینجا ده دلیل آورده شده است که مزایای یادگیری پایتون در سال 2020 را نشان می دهد. اگرچه سوالات بستگی به این دارد که چه کسی آن سوال را میپرسد اما مثلاً برای یک مبتدی ، یادگیری پایتون مفید است زیرا این زبان بسیار ساده و قدرتمند است.

به طور مشابه ، برای یک برنامه نویس باتجربه که به دنبال یادگیری علوم داده و یادگیری ماشین است یادگیری پایتون منطقی است، زیرا این زبان به سرعت تبدیل به پرکاربردترین زبان برنامه نویسی در این زمینه ها شده است و API ها و کتابخانه های قدرتمندی برای هوش مصنوعی، داده های علمی و یادگیری ماشین در اختیار شما قرار میدهد.

اجازه دهید در زیر به دلیل استفاده از زبان پایتون بپردازیم :

1. علوم داده

علوم داده به تنهایی بزرگترین دلیلی است که بسیاری از برنامه نویسان در حال یادگیری پایتون در سال 2020 هستند. من می دانم بسیاری از دوستانم که قبلا با زبان جاوا کار کرده اند، در حال یادگیری پایتون هستند. اما چه چیزی پایتون را به یک زبان ترجیحی برای علوم داده و یادگیری ماشین تبدیل می کند؟

آیا چندی پیش زبان R برای این مورد بهترین انتخاب نبود؟ خوب من فکر می کنم کتابخانه ها و چارچوب های پایتون مانند Pandas ، PyBrain ، NumPy و PyMySQL در هوش مصنوعی، علوم داده و یادگیری ماشین از جمله دلایلی هستند که پایتون را مقدم بر زبان R بدانیم. دلیل دیگر تنوع است. پایتون به شما اجازه میدهد کارهای بیشتری را نسبت به زبان R انجام دهید ، برای مثال اسکریپت هایی را برای خودکارسازی موارد ایجاد کنید و به سمت توسعه وب بروید.

2. یادگیری ماشین

یادگیری ماشین یکی دیگر از دلایلی است که برنامه نویسان در حال یادگیری پایتون در سال 2020 هستند. رشد یادگیری ماشین در دو سال گذشته یک پدیده است و به سرعت هر چیزی که در اطراف ما وجود دارد را تغییر داده است. الگوریتم ها روز به روز پیچیده تر می شوند.

بهترین نمونه، الگوریتم های جستجوی Google هستند که هم اکنون می تواند به آنچه انتظار دارید پاسخ دهد. در حال حاضر Chatbots برای پاسخ به سؤالات شما وجود دارد و Uber کاملاً توسط الگوریتمها هدایت می شود. اگر به یادگیری ماشین علاقه دارید و می خواهید یک پروژه براساس آن انجام دهید، پایتون تنها زبان برنامه نویسی است که این امر را برای شما آسان می کند.

اگرچه کتابخانه های یادگیری ماشین در زبان جاوا هم وجود دارد اما در این موضوع میتوانید مطالب بیشتری را در پایتون پیدا کنید، زیرا جامعه توسعه دهندگان این زبان را در یادگیری ماشین نسبت به زبان های دیگر ترجیح میدهند.

3. توسعه وب

توسعه وب دلیل دیگری برای یادگیری پایتون است. این زبان، کتابخانه ها و چارچوبهای بسیار خوبی مانند Django و Flask را ارائه می دهد که توسعه وب را بسیار آسان می کند. کارهایی که ساعت ها در PHP انجام می شود ، در دقایقی در Python انجام می شوند. برخی از وب سایتهای محبوب در اینترنت مانند Reddit با استفاده از پایتون ساخته شده اند.

4. سادگی

سادگی در زبان پایتون بزرگترین دلیل مبتدیان برای یادگیری این زبان است. وقتی برای اولین بار میخواهید برنامه نویسی را شروع کنید، نمی خواهید با زبانی شروع کنید که دارای اصطلاحات سخت و قوانین عجیب و غریب است. پایتون هم قابل خواندن بوده و هم ساده است. همچنین راه اندازی آن آسانتر است. نیازی نیست که با مشکلات مربوط به مسیرهای کلاس مانند Java یا مشکلات کامپایلری مانند C ++ مواجه شوید. فقط پایتون را نصب میکنید و تمام.

5. جامعه گسترده برنامه نویسان

برای یادگیری یک فن آوری جدید به جامعه نیاز دارید و دوستانتان بزرگترین سرمایه شما هنگام یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستند. شما اغلب با یک در جایی از کارتان گیر میکنید و در این زمان به کسانی نیاز دارید که به شما کمک کنند. با لطف گوگل، شما می توانید راه حل هر مشکل مربوط به پایتون را در عرض چند دقیقه پیدا کنید. اجتماعاتی مانند StackOverflow همچنین بسیاری از متخصصان پایتون را برای کمک به تازه واردان جمع کرده است.

6. کتابخانه ها و فریمورک ها

یکی از شباهت های میان پایتون و جاوا وجود تعداد قابل توجهی از کتابخانه های منبع باز، فریمورک ها و ماژول های موجود برای انجام هر کاری است که می خواهید انجام دهید. وجود این ابزار ها توسعه برنامه کاربردی را بسیار آسانتر می کند. فقط تصور کنید یک برنامه وب را بدون فریمورک هایی مانند Spring در Java یا Django و Flask در Python ایجاد کنید.

مسلما کار شما بسیار سخت خواهد بود. زبان پایتون به شما اجازه میدهد تنها بر روی منطق کسب و کارتان تمرکز کنید. پایتون برای نیازهای مختلف دارای کتابخانه های بی شماری است. Django و Flask دو مورد محبوب برای توسعه وب هستند و NumPy و SciPy برای علوم داده استفاده میشوند.

7. اتوماسیون یا خودکارسازی

وقتی برای اولین بار در مورد پایتون باخبر شدم و تصمیم گرفتم از آن استفاده کنم به دلیل یکی از نیازهای من برای اسکریپت نویسی بود. من روی برنامه ای کار می کردم که از طریق UDP پیام دریافت می کرد و مشکلی وجود داشت که نمیشد پیام ها را در Log مشاهده کرد. راه های بسیاری را به کار بردم و نتیجه نداد.

روزی یکی از دوستان من که در کنارم نشسته بود و پایتون را یاد می گرفت، فقط در 5 دقیقه این کار را با استفاده از ماژول های پایتون انجام داد. بدیهی بود که من تحت تأثیر زمان لازم برای نوشتن برنامه با چنین ابزاری قرار گرفتم. این قدرت اتوماسیون پایتون را به من نشان داد.

8. چند منظوره بودن

یکی از مواردی که من در مورد پایتون دوست دارم طبیعت آن است که شبیه چاقوهای ارتش سوئیس، چند منظوره است. این زبان فقط به یک چیز گره نخورده است، به عنوان مثال زبان R که در علم اطلاعات و یادگیری ماشین خوب عمل میکند اما نمیتوان با آن توسعه وب را انجام داد. یادگیری پایتون به این معنی است که می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

می توانید برنامه های وب خود را با استفاده از Django و Flask ایجاد کنید ، می توانید تجزیه و تحلیل داده ها را با استفاده از NumPy ، Scipy ، Scikit-Learn و NLTK انجام دهید.

9. شغل و رشد

پایتون به سرعت در حال رشد است و یادگیری یک زبان برنامه نویسی در حال رشد در صورتی که تازه شروع به کار برنامه نویسی کرده اید ، منطقی است. این زبان نه تنها به شما کمک می کند تا به سرعت شغلی پیدا کنید بلکه رشد شغلی شما را نیز تسریع می کند.

10. حقوق

توسعه دهندگان Python یکی از توسعه دهندگان پردرآمد به ویژه در علوم داده ، یادگیری ماشین و توسعه وب هستند. بسته به تجربه این برنامه نویسان، درآمد آنها هم متفاوت است. حقوق یک برنامه نویس پایتون بین 70000 تا 150000 دلار متفاوت است.| آموزش پایتون رشت

  • maral mogheghi
  • ۰
  • ۰

استیو جابز زمانی گفت: "همه باید در امریکا یاد بگیرند که چگونه یک کامپیوتر را برنامه نویسی کنند، زیرا به شما می آموزد که چگونه فکر کنید."
آن کشور را فراموش کنید، بقیه را دنبال کنید.
برنامه نویسی رایانه ابزاری بسیار انعطاف پذیر است که می توانید از آن برای انجام کارهای شگفت انگیز استفاده کنید که در غیر این صورت کار ها به صورت دستی و با زحمت زیادی انجام می شدند و یا غیرممکن بودند. اگر از تلفن های هوشمند ، یا یک برنامه گپ استفاده می کنید یا اگر با فشار یک دکمه ، قفل اتومبیل خود را باز می کنید ، باید بدانید که همه این موارد از نوعی برنامه نویسی استفاده می کنند. شما قبلاً در برنامه های مختلف غوطه ور شده اید. در حقیقت ، نرم افزار ها زندگی شما را اجرا می کند. حال اگر این برنامه ها را طبق خواست خود یاد بگیرید و شروع کنید، چه میتوانید بکنید؟


به عنوان مثال، می توانید برنامه ای بنویسید که به طور خودکار به هر پیام متنی جدید تلفن شما پاسخ دهد. به پیامی مانند "سلام" یا "سلام" ، این برنامه می تواند از طریق پیام بخواند تا برخی از کلید واژه های از پیش تعریف شده مانند "سلام" و "سلام" را تشخیص دهد و یک پاسخ خودکار ارسال کند ، که می تواند هر چیزی باشد ، "سلام! چه خبر؟" بدون نیاز به دیدن آن پیام. شما حتی می توانید آن را برای افراد خاص در لیست مخاطبین خود برنامه ریزی کنید. این می تواند به همان اندازه هیجان انگیز ساخته شود که حتی نمی توانید تصور کنید که هست.
یادگیری نحوه برنامه نویسی به معنای این نیست که شما وظیفه ایجاد فیس بوک بعدی یا Dropbox بعدی را بر عهده دارید. نه!
کمی عقب برگردید و ببینید چه چیزی باعث ایجاد این وب سایت های بزرگ مانند فیس بوک ، Dropbox ، یوتیوب و سایرین شده است. نیاز بود یا کسی از نبود آن رنج می برد. و سپس ، او جرات کرد که به این نیاز پاسخ دهد زیرا او می دانست راهی برای حل آن مشکل و آسان تر کردن امور برای خودش و احتمالاً دیگران وجود دارد. برای حل مشکلات جهان نیازی به یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر ندارید ، اما می توانید مشکلات خود را به خوبی حل کنید.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید امروز کد نویسی را یاد بگیرید:

  • برنامه نویسی باعث ایجاد تفکر ساختارمند و خلاق می شود.

وقتی برای برنامه نویسان مشکلی ایجاد شود ، آنها بلافاصله شروع به کدنویسی نمی کنند. مشکلات از این طریق حل نمی شوند. شما هنگامی که مشکلی را مشاهده کردید ، باید آن را به قطعات قابل استفاده تقسیم کرده و سپس به آن سوار شوید. آیا برنامه نویسان غیر برنامه نویسی همیشه به چنین مشکلی روی می آورند؟ وقتی شروع به یادگیری برنامه نویسی می کنید ، عادت به کار کردن در راه رسیدن به فرمت بسیار ساختار یافته را دارید. شما به تدریج به مغز خود برنامه می دهید تا هر مشکلی را برطرف کند و بهتر درک کند. شما منطقی فکر می کنید و این باعث می شود که راه حل های خلاق تری که تاکنون ارائه کرده اید، باشد.

  • برنامه نویسی کار را برای شما راحت تر می کند

یک برنامه رایانه ای ساده قادر به جابجایی چیزهایی است که می خواهید. چیزی که روی دکمه های فشار دادن کار می کند می تواند برنامه ای برای انجام این کار بر روی شیر روی تلفن هوشمند خود یا وقتی دو برابر کنید. بله ، می توانید وسایل برقی خود را با استفاده از تلفن های هوشمند خود روشن یا خاموش کنید.
چیزی که به ورودی شما به طور مکرر نیاز دارد ، دقیقاً مانند فرم های آنلاین که باید نام ، نام دوم ، ایمیل و سایر اطلاعات خود را پر کنید ، می تواند برنامه ریزی شود تا یک بار نظر شما را داشته باشد و به معنای واقعی کلمه می تواند فرم های شما را با یک کلیک پر کند. بله امکانش هست. کاری ساده به عنوان کار بر روی ورق های اکسل می تواند شما را به دلیل کار دستی که لازم دارد دیوانه شوید. برای کمک به خودتان می توانید برنامه های کمی بنویسید.

فرض کنید شما یک وظیفه در Excel Sheet دارید که محتوای ستون های 2 ، 3 و 4 را اضافه کنید و سپس میانگین نتیجه را پیدا کنید. اگر مجبور هستید این کار را چندین بار در روز انجام دهید ، هر روز ، دیوانه وار خواهد بود. درست؟ اکنون ، اگر برنامه کوچکی بنویسید که بتواند این توابع را به طور هم زمان انجام دهد ، در وقت و تلاش خود صرفه جویی خواهید کرد و 100 برابر ان کارآمد خواهید بود.


تا به حال سعی کرده اید شطرنج را در تلفن هوشمند خود بازی کنید. منظورم این است که یک موجود بی جان ، منظور من این است که تلفن هوشمند شما از شما باهوش تر است؟ از این طریق برنامه ریزی شده است. برنامه ریزی شده است تا در هر حرکتی که احتمالاً هنگام بازی شطرنج انجام دهید ، حرکت صحیح انجام دهید. در مورد هر بازی هوشمند یا بازی رومیزی نیز همین مورد وجود دارد. با داشتن مهارت های برنامه نویسی می توانید ابزارهای خود را ایجاد کرده و زندگی خود را ساده تر کنید.

  • یادگیری برنامه ماندگاری را به شما می آموزد

هنگامی که شما برنامه نویسی کامپیوتر را یاد می گیرید ، با توجه به راه حل ها ، مشکلات را مشاهده می کنید. مغز شما مانند این کار می کند. وقتی بعد از یادگیری برنامه نویسی با مشکلی روبرو شدید ، شروع به پیش بینی راه های ممکن برای حل آن می کنید. حتی ممکن است نتایج خوبی از آن پیش بینی کنید. هرچند مشکل به نظر برسد سخت ، شما تصمیم می گیرید به هر حال بر روی آن عمل کنید. و شما خود را به یک فرد راه حل محور تبدیل می کنید.

برنامه نویسان باید منطقی درباره یک مشکل فکر کنند. هنگامی که شما شروع به یادگیری نحوه کدنویسی می کنید ، دیگر تسلیم شرایط دشوار دیگر در زندگی روزمره خود نخواهید شد. بارها و بارها شروع به تلاش می کنید. شما صبر می کنید زیرا می دانید که همیشه یک راه حل وجود دارد. فقط به تلاش بیشتری احتیاج دارد ، دقیقاً مانند زمانی که شما یک برنامه را ایجاد می کنید ، آن را اجرا کرده و چندین بار آنرا debug کنید تا به راه حل کامل برسید.
برنامه نویسی کامپیوتر قدرتمند است. حتی اگر اصول اولیه برنامه نویسی را بلد باشید ، می توانید راه حل های زیادی را تصور کنید و می توانید برای حل مشکلات خود از ان استفاده کنید
زیرا این ابزاری قدرتمند است،فراتر از انچه تصور میکنید | آموزش برنامه نویسی در رشت

  • maral mogheghi
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • maral mogheghi
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • maral mogheghi